bästa som finns är mamma

Hallå i stugan.

Har fart och flängt ganska mycket nu idag och i söndags ialf.

I lördags så kom jon, emil, Björn och så kom lisa förbi också vi hänge lite och sen så vart d utgång för resten av folket förutom jon, mig o lisa. lisa o jag satt kvar en liten stund sen vart d att vika alla kläder för jag har rensat hela garderoben igen, så nu har jag vart och skänt en hel del så d känns skönt att ha gjort en god gärning. Sen i söndags åkte jag hem till mamma och hämtade mina saker i förrådet så nu får d inte plats med någe mer så jag ska be Berra ta resten av sakerna om han nu får plats. Han är ju ändå bara en person så, o han har förmodlingen större förråd också.

sen har jag inte gjort mycket, igår vad jag o lisa te 019 o kollade in läget o d ser ut som förr i tiden, men haha nej inte att jag går dit igen inte..

Sen idag har jag vart te utbildningen och tackat ja, ringt csn och sagt att jag ska byta utb och så så jag får rätt bidrag. Så d sen var jag till virginska och fixade ett audiogram ett nytt så d var nice, var te försäkringskassan med det också så nu hoppas vi på att få handikappsersättning igen..

vart inge kräftskiva i helgen på grund av en massa saker så vi får se vad som sker ialf.. dennis fyller år på söndag och han ska te läkarn på fredag så vi får se om vi åker te bålsta lr hur vi gör. Lite svårt när jag inte vet med min utbildning nu också men får schema o allt i morgon så får hoppas d löser sig ialf  :)

nej ska göra lite mat nu innan jag ska te lisa en liten sväng.


Min mamma är d bästa som finns! Jag älskar dig mamma <3


Kommentarer
Postat av: TinA

tummen upp!

2009-08-19 @ 10:49:54
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0