"Det ordnar sig"

Äntligen har d fixas sig med CSN så nu får jag pengarna någongång denna vecka så nu äre bara d sista på handikappersättningen som skall fixas.. Ganska skönt ändå att allt ordnar sig..

Fick veta igår att de andra i min klass har fått uppgift nummer 3 men inte jag.. Så då belv så klart jag nervig och bara "men då har de inte fått de andra" o jaa, jag blev ju så klart nervös osv.. men ringde dit idag och hon sa att hon hade fått de o att hon ska maila mig den trejde uppgiften så får hoppas d kommer fram ialf!! :)

annars så händer d inte så mycket..

har sån lust o åka ner te tina åxå.. baah!!

ska nog göra lite nytta nu som städa lite lr ngt..

Kommentarer
Postat av: TinA

skönt att det ordnade sig ! =)

2009-08-31 @ 14:24:52
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0