Full fart

Åkte hem te mamma i tisdags och tog resten av grejjerna som är mina till berra och jag sov där för vill inte vara hos mamma när HAN är där så..


Detta hade berra på sin toa ^^



Sov där och åkte te mamma på onsdags morgon igen och umgicks lite sen drog jag till udden och började elda och så för felicia o magnus skulle komma så de kom och vi fikade och så, d var trevligt :)



Sen på torsdag så åkte vi in te karlstad och grejjade lite, och vi sov över med tanke på mamma var själv så d var också mys. Jag, Magnus och berra drog på bio på torsdagskväll o d var också trevligt, tack berra :)

Sen på fredags morgon drog jag o magnus te elgiganten, biltema, expert, siba, hälsokost, obs och netto för ärenden och vi var tebaka vid 2 så fyra timmar tog d ^^ magnus teve har brunnit upp så han kollar en ny men han väntar lite te.. ^^ Kanske smart d, de kommer ut nya teve apparater nu i slutet av sept, okt.. så jaa :)

sen åkte vi hem te mamma och där hade felicia o hon bakat bullar, mums! sen så åt vi lite mat och åkte te udden igen och grejjade där, och sen på lördags ,morgon åkte vi upp te mammas moster och hälsade på lite. hennes gubbe hade åkt in och fått hjärtinfarkt :S så hoppas han mår bättre nu ialf!!

sen grejjade vi med att ta ner träd och grejjade lite så, jag o felicia satt i min bil och hade musik o var coola^^


sen vart d fika och hemgång för mig, felicia och magnus.. berra och mamma åkte också hem te sina hem..

så, jaa, får väl se om jag drar hemåt nu te veckan också men nu ska jag ialf fixa min inlämningsuppgift..


Kommentarer

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0