Idiot gris stövel

Allt bara brakar loss..


Idag vart jag skit arg.. På helt fel person men hon var o också hel knäpp! Ringde till sjukhuset för att få besöka läkare för att få intyg till handikappersättningen och hon började babbla om att jag inte har varit där på länge och att jag behöver en REMIS ifrån försäkringskassan!! Sen NÄR skriver försäkringskassan ut remiser sa jag? Och hon bara " ja men detta är ju ett proffsigt sjukhus och du förstår väl att jag inte bara kan boka tid till läkaren bara för att du vill ha ett intyg?" Och sen började hon prata om att jag inte har varit där på evigheter och då brast det.. Då sa jag " men ursäkta mig att jag väljer att gå till läkaren i Göteborg som vet om min hörapparat osv när ni inte förstår er på det och sen har jag gått i skolan här och bara kommit till er när det verkligen har krisat sig. Och ja.." Och hon bara " ja men det får vi se hur vi hör med detta men vi behöver ändå en remis från försäkringskassan för detta" Och då vart jag tvätsur och sa att hon skulle be den sjuksköterskan jag pratade med i fredags att hon ska ringa mig så fort är tilllbaka.. Och sa hejdå och la på bara.. FY faen vad det finns folk alltså..

Sen så har mamma vart inne på psyk idag, så jag vet inte hur jag ska göra för att göra det bästa för henne alltså.. Jag vill bara åka dit och dit och bara spark!! Men d går ju inte för då blir jag väl polisanmäld men vad faen så här gör man bara inte!! Visst om man är 15 år lr ngt me vad faen!

Ja usch, folk flyttar dit och hit så kanske dags för oss nu också? Har ialf kollar runt lite och vem vet vad som sker.. Sa till mamma ialf att d finns lgh att få här så det är bara att flytta hit ifall hon inget hittar i KD men d är klart.. Hon har sina vänner och träning osv där så kanske bäst så och sen har hon Berra där också fast ja, vi får se vad som sker..

Ska ialf åka hem nu snart ialf, får se när d sker.. Ska ialf till Filipstad på lördag på marken med Dennis och Jon troligen får se om Lisa följer med..

Och jag har bestämt mig att åka ner till TinA snart, behöver verkligen d komma bort lite och prata strunt och umgås med henne min lilla einsteain..

Kommentarer
Postat av: TinA

Du är så välkommen så.. :)



Nu ska jag nanna kudde, är trött som aldrig förr..

2009-09-01 @ 00:29:18
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0