Jobb jobb

Har letat och skrivit och en massa, men nä.. Vart och fixat på arbetsförmedlingen idag och skrivit av mig där så jag får CSN så fort som möjligt så vi får hoppas d blir snart.. Så de skickar papperna så jag går en sväng te SC och lämnar det så jag får dem snart..


I morgon drar jag ialf hem te morsan en sväng och umgås lite och sen ska jag hjälpa de med taket troligen.. brorsan o felicia kommer väl ner på onsdag vad jag har förstått så :)  D blir mys!



Sen hem på fredag eller tidigare då d blir födelsedagskalas för Dennis som fyllde i söndags..

Ja, så jag säger god natt 

Kommentarer
Postat av: TinA

haha jag gillar bilden där du har glasögonen på dig :)

2009-08-25 @ 09:45:41
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

MM, det är precis vad det gör för mig också. hänger upp sig o så står det nån bullshit om nåt script. >_<

2009-08-25 @ 12:09:33
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0