S O L

Ja d har inte hänt så mycket här inte. Var o badade igår med björn och Dennis fast jag höll mig mer på stranden o solade mer på min solbrända kropp ^^ I år ska jag faen bli brunare än ifjol :P Sen på kvällen så drog jag till Lisas nya lokal då de ska flytta hunddagiset till en större lokal så jag hjälpte de lite med det för d behövs målas, spacklas, skruvas och grejjas så d gjorde jag.. Skruvade ialf :P haha nåväl..



idag var vi och badade också var ännu varmare än igår och d var så skönt så :) Sen drog vi hem och björn käkade hos oss och sen drog dennis o björn iväg till han, var tänkt att de skulle te kim men kim har dragit till gävle :P Så där sprack den iden så jag vet inte vad d har tänkt sig idag :P Jag skulle te lisa men jag vet inte hur d blir med d.. Får nog ta o vika tvätt och sånt där grejs, behövs verkligen.. För tvätthögen åker från sängen o te soffan fram o tebaka :p Lite DRYGT!!



Magnus, marika o felicia var ju här o de sov över så mysigt så :) D har inte vart här sen jag tog studenten över dan.. brorsan sov ju iof över då men när de alla tre var här så vare när felicia var en liten DRET unge.. o innan dess vare nog när jag gick på högstadiet så d är evigheter sen så d var verkligen MYS när d var här <3


Ja, d är väl d som har hänt.. I helgen så ska jag ialf SOLA för d ska bli super varmt, sen blire nog inte så mycket kommande veckan då jag ska ringa te utbildningarna jag har sökt och höra lite mer med böcker osv.. Sen blire att dra te sommarstugan o vara där lite och sen blire kräftskiva, JIPPIE!! Längtar, måste fixa lite lekar.. Men alltså jag har faen idetorka näre gäller att komma på lekar, frågorna alltså te lekarna, så någon som har några ider släng iväg ett sms så förklarar jag mer vad d är för lekar.. kan inte skriva d här för vet inte om min svärmor läser lr om min bror läser så d förstör d hela lite ^^ Hehe

Bjuder på lite bilder också.. 

Kommentarer
Postat av: TinA

Så din o Dennis familj har kräftskiva ihop? :D

2009-08-07 @ 21:27:07
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0