Bättre sent än aldrig ^^

Tiden går fort när man har kul o har varit heltidsmamma åt felicia..

Har bakat pepparkakor, gått på skyltsöndan och träffat tomten och tiggat saker av faster :P Fick hon dom? KLART!! Vad är jag för faster då annars? :P hahaha

Sen där så träffade vi Bee o Richard och gick runt lite med dom men sen vart Felicia trött så vi åkte hem och sen åkte vi o hämtade mamma på bussstationen som hade vart i stochholm o setts cats.

Annars har jag jobbat och så men det är jag som gäller när jag kommer hem :P Det var att måla utomjordingar med tre-sju ben o tre huvuden och ja ^^

Sen vart d mys vid teven varje kväll framför julkalendern =) Sen la hon sig runt 20.00 varje kväll o d har gått super, läste en kalle anka tidining och sen fick hon läsa lite själv sen kom jag in o sa god natt o släckte osv sen somnade hon själv! :D Gud så gött :D

Sen ja, hon o farmor har ialf vart o kollat in 80 hästar vid fjärestad som hon e så facsinerad av =) Sen så har jag köpt nya såna där grejer som man har på hjulena på bilen :P Vad de nu heter :P Nåja, d ser ut som en annan bil nu tycker jag personligen ^^

Sen har jag inskaffat en klocka i guld o ett armband, panduru ^^ SKIT snyggt! :D Fixar bild sen när jag kommer hem till örebro pga de tar HUNDRA år att fixa de här på mammas bredband.

Annars så hade Felicia jätte djupa frågor som man är klart att svara på.. Frågorna var..
1.Varför hon pappa först o inte faster?
2.Varför hör anna dåligt men ingen annan?
3.Varför har anna proteser men inte pappa?
4.Varför är d så att pappa är storebror till anna?

Sen så o skullen jag duscha o felicia var tvungen o gå på toa så ja, sen så ville hon hjälpa mig o tvätta håret och tvåla in mig :P Fy tusan vad jag skrattade för hon kittlade mig så under armarna och vid nacken, fy tusan...... :P nåja..

Var tyst o ensamt när felicia åkte på söndan :( Saknade henne så möe.. Men jag har fullt upp sista arbetsveckan för mig.. TRODDE JAG!

Näe, 2a vaccin sprutan för svininfluensan togs i tisdags och jag blev KANON dålig, som sköterskan sa att man kan bli ÄNNU VÄRRE än första sprutan.. tack för den informationen! Trodde faen jag skulle dö natten från tisdag till onsdag.. Huvudvärk, frös, ont i hela kroppen,40 graders feber, trodde jag hade fått njursten och gallsten igen, fy faen o man får ju inte ta någe alvedon eller ngt när man har tagit sprutan för då stoppar man vaccinet att gå i kraft. Så fy faen.. Men idag har jag lite feber och skit ont i handledarna, ryggen och benen.. De skakar när jag har stått för länge :P Hahha nåja.. Låg hela dan igår nästan och d ska jag göra idag också..

Astrid ringde igår o ville luncha, skit kul.. Hon är verkligen en positivt och frisk fläkt o stört skön tjej! :D

Förlåt om jag har vart lite OFF men de har vart så möe nu när jag har varit i KD, hjälpt mamma med flytten, felicia och ja.. O d lär inte bli bättre efter jul.. :( Jag kommer åka ganska mycket till KD efter jul också så att jag HOPPAS ni kommer ha förstående med detta.. <3

Men jag ska banne mig ta och fixa utbildningen också vid sidan om så d är gaaaanska mycket nu för lilla Anna... Puuh!

Dennis har nästa vecka sen har han jullov sen e han ledig så d ska bli skönt.. Då åker vi till bålsta för att bamse måste besiktas och jag vill umgås med hans mamma o pappa lite innan jag åker till dalarna för att sen åka till karlstad för att jobba sen ska jag hem för att sen hämta dennis för att sen han ska hem sen ska jag tillbaka till karlstad troligen.. Usch en JÄVLA massa bensin pengar.. :(

Har gjort klart alla julklappar ialf :) har en kvar o den e faen den svåraste!

Nej nu ska jag ta o blunda ett tag..

Kommentarer
Postat av: TinAe

Ojojoj herregud, vad jobbigt allt låter. Hit och dit. Jag hängde nte riktigt med på det sista stycket när du skriver att du ska till dalarna, karlstad, bålsta, örebro, blaah.. O.o



skönt att du har ett jobb framöver, är det hos Bee eller det som du haft innan?



Mysigt med Felicia iaf =) att hon redan kan läsa .. :D

2009-12-11 @ 11:49:51
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0