God jul o gott nytt år, hoj hoj hoj!

Jag hoppas INNERLIGT att jag kan lita på posten idag o att de gör så att jag kan hämta mitt paket idag för där i ligger nämligen klänningen jag ska ha på mig på julafton o sen äre några julklappar oxå så SNÄLLLLA låt den komma idag o LÅT den passa för den delen med!!!

Igår var d ialf städning och så så nu äre fint o fräscht! :)

Bara vänta tills klockan blir runt 14 då jag ska gå ner till brevlådan o kolla om jag har fått någe brev lr paket o sen ska jag åka iväg till affärn o hämta ut ett paket där om jag får sms avin så klart.. sen blir d att skynda sig att åka till bålsta medans d är ljust ute.. Fast vi ska köpa blommor o dit o dit d kommer vi aldrig o hinna :o

Nåja, jag ska åka tidigt i morgon till dalarna pga slippa mörkret o trafiken o jag vet o tusan om d kommer gå bra med min lilla bamse :P men nåja, han har ju nya däck så d kommer nog gå bra d..

Näe ska ta o packa d sista innan d blir för sent.. Tingeling


GOD JUL O GOTT NYTT ÅR PÅ ER!


(Förra årets bild på julafton)

Kommentarer

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0