Jul blogg

Ja d har vart full fart här.. Usch..  Förra veckan måndags så åkte vi till bålsta och där bytte vi julklappar som var till svärföräldrarna ifrån mig o vice versa sen på tisdag morgon åkte jag vidare till dalarna och stannade förbi min kusin o såg deras hem som jag inte har sett på 3-4 år lr ngt..Jisses vad de har byggt om, duktiga de är! :)

Sen åkte jag då vidare till Magnus o Felicia o vi gjorde ett ryck sen åkte Magnus o jobbade så jag softade i soffan o gjorde lite mat i ugnen som var tvungen o stå i 12 h :P Nåja, d gick bra ialf :) Sen på ondagen kom Magnus hem vid 11.30 och vi gjorde ett ryck till hon var  17.00 sen kom Felicia hem så vi myste och så sen så badade vi o sen kom Farmor o Berra också så var d fullt hus! :P

Senare den kvällen efter Felicia hade lagt sig var d hemligthetmakeri på gång :P Julklappar i julstrumpan, julklappar under granen skulle fram ^^ Snacka om förvånad hon var dagen efter ^^ Men vilket tjat!! Hela dan " kan vi inte öppna julklapparna under granen nu?" haha, vi sa hela tiden, nej efter kalle anka då kommer nog tomten så efter d blir de :P Snacka om ett BERG hon fick ^^ Men d blir väl så när man är ensam barn oxå :)

Sen så gjorde vi väl inte så mycket, lekte med alla hennes nya leksaker o kollade på filmerna hon fick oxå så att hon var nöjd :) D var ju AS mycket snö också så att vi var ut o åkte spark o bob, herregud vad jag var trött!!! :o

Sen var d mystund med mamma, magnus o berra o cat i soffan efter att felicia hade lagt sig så vi såg sista filmen av sagan om ringen o såså d var mysigt :)

Sen på lördag så var d o packa o leka lite sen åkte jag o berra hem till karlstad och d tyckte inte felicia om ^^ men men.. När jag väl kom hem så bytte om jag som blixten o sen åkte jag vidare till bee o hennes familj, chulle var där oxå :)  spelade lite spel men åkte hem ganska så fort för jag var så trött! Sen sov jag o upp å jobba på söndan så d har jag gjort :)

var sen på bergvik på söndag kväll med berra o hittade ett par byxor på rean :) skit snygga så d sydde jagupp igår :) men fy faen hittade ingen jacka :( Buuhäää! :(:(:(:(

Men men ska åka tillbaka till örebro idag så ska hämta upp martin vid bussstationen i KD sen åker vi hemåt :) Får hoppas d är hyffsat väder ialf.

bilder kommer hem..

Hoppas ni har haft en bra jul :)

Kommentarer

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0