O.C - Tvätt

D har inte hänt så mycket de senaste dagarna, har vart med Lisa då vi har haft O.C maraton =) men idag så kommer Martin så d blir nog att lämna de lite ifred (A) Sen så ska jag nog dit ialf och färga håret och låna Lisa's mammas symaskin, måste lägga upp ett par byxor. Sjukt att man måste göra d varje gång man köper ett par byxor men så äre väl när man är kort.. haha

Fick låna säsong 3 av Lisa ialf så jag har ngt o göra nu när hon o Martin ska göra ngt kul ihop :) O jag ska till sommarstugan ganska länge får se om d blir att man åker i morgon eller torsdag beror helt på om Marika ska åka dit direkt ifrån Umeå och låna lägenheten. Så jag måste vara här och hämta de och så. Sen kanske de ska vidare till Kålmorden så d vart närmare härifrån men ja, beror helt på hur M o M bestämmer sig för.

Nu ska jag nog ta och packa ihop lite och börja tvätta. ^^

Kommentarer

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0