Bråttom bråttom

Sry dålig uppdatering men har ingen direkt tid och ork att sitta här o uppdatera :P

Men men försöker idag ialf..

Har ialf jobbat nu i tre veckor blir d med denna veckan så d är tre veckor kvar.. Yey!! :( *Längtar hem till Dennis*

Men kan inte åka hem pga bilen ska in på lagning nästa måndag så.. Bläää..

Mamma ska iväg o klippa sig idag, ska bli intressant o se hur d blir, får se på lunchen idag.

Sen efter jobbet ska jag hjälpa mamma o organisera lite nere i förrådet för där ser d ut som ett bombnerslag....

Ja men annars äre tavlor uppe och köket och tvrummet e klart, o jag har sparkat igång d hela.. :P Tavlorna blev skit bra, tur man gick Expo nu i efterhand :P hahaha

Nåja, bara hallen o sovrummet kvar men lite svårt när d bara finns 5 garderober i HELA lgh så får se hur vi gör om vi ska handla nån liten garderob lr ngt dylikt..

Nu ska jag upp o fixa ordning mig..

O ja, jag ska ta igen kommentarena till helgen, tummen ljuger, lillfingret suger, handen duger! *Tihihi*

Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: TinA

haha det är lugnt med kommentarerna darlin' ;)

2009-11-24 @ 12:21:19
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0