D går aldrig över

Ja jag har klippt mig igår :) Men tyvärr krånglar uppladdningen så får ta o lägga in en bild nån annan gång.

Fortfarande lite febrig och snuvig men jag har SKIIIIT ont i hela kroppen men men.. Får se om jag pallar jobbet denna vecka.. Sen fick jag förfrågan o vara barnvakt i helgen som kommer till Felicia.. KLART man säger ja då ^^ Hehe as länge sen man träffa henne juh :(

Ja just d, Felicia tog också sprutan o sköterskan sa nu sticker jag o en stund efter sa Felicia " när sticker du då?" hehe, då hade hon redan stuckit :P Men hon hade bara lite ont i armen inge mer :P TUR för henne säger jag bara :P

Idag ska vi på klädparty heter d :P Får se om d är ngt intresant sen ska jag bara ligga i sängen o dö hela dan..

Måste se repriserna på arga snickarn o greys missade det i onsdags, tack o lov för repriser..

Vad har ni gjort ni helgen?

Kommentarer
Postat av: TinA

hej, sorry att det inte blev nåt svar på sms igår. lina och eddie var här så jag umgicks med dom =)



tråkigt att uppladdningen suger, jag får väl snällt vänta som en annan vanlig ointressant dödlig.. =(



;)

2009-11-15 @ 10:11:56
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0