damp dag

jaa jag får vara sur och blähää idag för de första, de blåser svinkallt och det gör d inte bättre att de snöar så där smått o irriterande de kommer ju faen in öööööverallt!!! ja usch blää fy..

O ebba han dissade min o hans dejt för att träffa nån annan.. pfft vad säger man?! pojkar seriöst :P men men han har dejt med calle... ska faen spöa han nästa gång seriöst... Fast iof spöa han rätt bra förra gången ^^ mohahahw! (tvspel) Hahhaa ni som inte fatta de :P

nåväl, har tvättat, handlat, så d är bara o städa lite  men först måste dennis o rocky vakna till lite. de e då faen sömntutor.. herreguud.. :P


nåväl, just jaa, Dennis kom in på utbildningen så han ska börja den näst nästa vecka sen går han i 6 veckor på den utb sen har han utbildningen så då äre bara o söka jobb.. Faen va nice!! :D Hoppas bara d går bra också hela vägen :)

Ska nog ta o väcka liv i ena här hemma å se om d blir nån mat snart.. E dö hungri..


Juust jaa, faen en sak te som e skiit irriterande.. hitta väääärldens bästa julklapp te mamma, men sjäääävklart är skiten slutsåld.. Irriterande!! SKIIT! Så d är bara o leta efter ngt annat lr kolla om d finns någe mer sånt nån annan stans..

Byt te vinterdäck nu på bilen btw annars blire farligt ^^

Kommentarer
Postat av: TinA

Det är sånt som kallas för "typiskt" serru ;) när en gjej man spanat in är slut ..



Hälsa grattis till gubben din för att han kom in :D

2009-11-04 @ 16:29:13
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0