Seans

Ja, jag var på seans i måndags och jag måste säga att jag var VÄLDIGT skeptisk till det innan men sen när hon började prata att d kom en man som var väldigt känslosam och håller av mig som en dotter och att han sa att jag var hans ängel så förstod jag att d var pappa..

Han berättade att han höll sig kvar in i det sista enbart för min skull o hade han vetat detta i förtid hade han tilbringat mer tid med mig.

Han var stolt över mig och älskade mig väldigt mycket o han sa också att han ALLTID finns runt om kring mig.

O att jag kommer arbeta med folk o det är ett annorlunda jobb och att något positivt kommer ske.

Sen var det också en liten pojk  med i bilden som jag inte har nån aning om.. Men pappa berättade ialf att han har mått dåligt ett bra tag men mår nu bra o ja..

Ja, det är väl d jag kan dela med mig ialf..


Ska njuta av kvällen med mamma nu sen ska jag packa inför i morgon då jag åker till Dalarna till Magnus & Felicia.. <3




Kommentarer
Postat av: TinA

det kan inte ha varit dennis lillebror, tro?

2009-11-21 @ 12:07:08
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0