Första delen avklarad på praktiken

Ja första delen avklarad och nu har jag lunch, har precis ätit klart så nu blir d att ta d lungt i typ 5-10 sen iväg igen :)

Riktigt kul må jag säga faktiskt! :)

D var tänkt att mamma skulle vara hemma nu men ack hon e kvar uppe hos Felicia o Magnus men hon kommer i eftermiddag/kväll.. Så tack o lov d inget blir sen att plocka :P Lr man får ialf hoppas ^^ Haha!

Nåväl, har ätit makaroner o köttfärssås, d bara gleeeed ner i magen, muums! Behövdes med tanke på jag åt inge frukost ^^ Men jag har faktiskt äpplen i väskan haha :P

Nåväl, see you later boys and girls ^^



 

Snygg tröja tihihi!! :)

(Står på ryggen åxå)


Kommentarer
Postat av: TinA

Oh lalala vilken heting ;)

2009-11-09 @ 19:29:38
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0