Full fart hela dan med snö kaos

God morgon :)

sitter här o ser hur d snöar ute och d blåser kraftigt oxå, tur att man inte ska ut idag ialf.. Lr vänta, faen oxå!! Dennis ska ju handla bajs också! :( Ut i denna blåst fy banne mig..

Annars så får jag värsta julkänslan ialf när d snöar ute men jag kommer ju hem om 2 veckor igen för skolan så då får man väl sätta upp julsakerna för när jag kommer hem mitten av dec så är d väl för sent :P

Måste baka pepparkakor detta år oxå :) Hittade min söta pepparkaksformer nu när mamma flytta nämligen tihihi :)

Rocky han är uppe si så där :P Han går upp och springer, äter, går o lägger sig o så rullar d på :P Måste göra rent den idag också..

Så här ser min dag ut då..
  1. Läxa
  2. Städa
  3. packa
  4. handla
  5. äta
  6. ta d lugnt
För i morgon åker jag hem igen, jag o chulle ska gå ut på krogen då och parta ^^ Sen får vi se vad som sker, lördag ska jag bara vara hemma o ta d lugnt fixa lite i mammas lgh troligtvis.. Sen på måndag börjar praktiken, ska bli intressant :)

Måste leta upp låten som jag ALLTID lyssnar på när d snöar ute ^^

Kommentarer
Postat av: TinA

"Dennis ska ju handla bajs också! " låter lite snuskigt hörru ;)

2009-11-05 @ 12:05:13
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0