Heldag trots sjuk

Vaknade flera gånger i natt att jag låg på armen som gjorde så ont så d var bara att vända på sig men skit störande.. Vaknade i morse med lätt huvudvärk men den försvann när jag tog en tablett.. ^^

O nu väntar jag på mamma ska bli klar så ska vi åka till stan ^^

Ska fixa håret, köpa nya vinterskor ialf de är d som står på listan sen så pratade väl berra om att komma hit sen..

Får se om jag orkar, har feber än idag o ont i heeela kroppen som d känns som jag är 80 år gammal lr ngt dylikt fy faen.. O nästan den bara rinner o rinner... Ussccha!!!!!

Nåväl, ha en bra lördag, i will trots sjukheten..


Kommentarer
Postat av: TinA

ja tjena 80åringen, det var tina här...! ;)

2009-11-14 @ 12:35:29
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0