Ingen uppdatering igår, sorry! :(

Vart inge blogg igår men jag kom hem runt kvart i sju efter ha slutat typ 25 över 6 :P Men men, vi hade kul! :D Sen var d lite mat med mamma sen hjälpte jag henne o packa upp lite mera här hemma sen kollade vi på ullared i hopp med att se TinA men ack ack ksk näste vecka tro? :)

Sen vart d sängen ganska tidigt trots att jag inte somna :P Var SKIIIIIT trött i morse men nu e jag uppe ialf o e hyffsat pigg.. Såg idag att jag måste iväg o sola till helgen ^^ tihihi! sen på LÖÖÖRDAG mina vänner, då har jag tänkt att jag ska klippa mig! :D Någe tips? :)

Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: TinA

jaa ska du klippa dig :D jag gillade när du hade lugg och plattat hår, men det kanske bara var jag som gillade det.. :)

2009-11-11 @ 12:27:29
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0