lungt o skön en sån här torsdags kväll

Allltså guuud så skönt o bara komma hem o ta d lugnt efter jobbet :P Första dan ever :P mamma ha ju velat ha hjälp dit o dit liksom men nu äre skönt o lugnt ^^

Fick brev ifrån skolan oxå, så nu har jag allt jag behöver för att göra praktiken :)

Btw, jääävla karlstad ibland alltså.. De säger att de e vårdcentralerna som ska vaccinera folk o blabla men hörde idag att de riskgrupperna bland "vuxna" om jag säger så :P vaccineras på centralsjukhuset.... VARFÖR FICK INTE JAAAG DEN INFORMATIONEN?! Jag ringde förtusan dit igår och frågade men ack ack.. Skiit!

Men nästa vecka ha de på örebro sjukhus och så.. så då ska jag dit, tillhör ändå riskgrupperna på 4 nivåer.. O dennis med så ska fanimig se till att han får den sprutan.. Får bara hoppas att jag inte ligger hemma o e sjuk sen i 3-4 dagar som resten av familjen har varit efter sprutan.. :(

Nåväl, ska bara softa vid teven nu äre tänkt..

Ang frisyrer, så har jag ngt på gång ^^

Ni får se resultatet på lördag :)



Kommentarer
Postat av: TinA

Gött mos med frisyr och spruta! :)



Inget mos för illamående =(

2009-11-13 @ 17:35:55
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0