MONSTRET, fy banne mig!!

Sry för dålig uppdatering igår men jag var SVIN TRÖTT! :P

På jobbet så gjorde jag d jag skulle ^^ Sen slutade jag vid kvart i 4, plockade upp mamma i stan och begav oss hem och där väntade det stora projektet.. Att skruva ihop MONSTRET!!!!!




Det tog oss 6 h med kvällsmat, fyyy faen alltså..

Men inte klar än, luckorna hänger snett och lådorna är inte fast skruvade som jag inte fattar HUUUR de ska sitta fast för skruvarna som är till dom är för små så de åker igenom "rälsarna" :P

Orka, jag tar en paus ifrån det och fortsätter med senare idag.. :P

Sen så kommer överdelen också, fy faen.. Gjorde bara underdelen.. Men d är väl tur att mamma har mig som e så teknisk.. ^^

Nej nu måste jag packa väskan och bege mig till jobbet..

See you later

Kommentarer
Postat av: TinA

hahah :D det låter tufft så lycka till :)

2009-11-12 @ 11:08:10
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0