SJÄLVFÖRTROENDE

Btw i dag när jag prata med TinA på msn så fick jag en liten flashback..

Ni som gick med mig i skolan kommer ni ihåg på högstadiet då jag skämdes och ja gud vet mera om mina proteser? O varje gång nån nämnde lr ngt så gick jag hem o var ledsen? Lr när någon bara titta på mig lr inte ville vara med mig (typ) så trodde jag banne mig att d var för de..

Sen när jag började gymn så förändrade det allt! Jag blev mer självsäker och trodde mer på mig själv och tyckte om mig själv för den delen och tänkte att vad tusan, med lr utan så får de acceptera den jag är liksom..

Det är bara ett "hjälpmedel" för mig ialf och jag skäms inte över det!!

 

JAG ÄR DEN JAG ÄR! :D


Kommentarer
Postat av: TinA

Ja det är du.. :) Tinimini diggar bilden :D

2009-11-09 @ 19:24:47
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0