Yey äntligen händer d ngt!!

Japp jag e vaken, vakna runt 11 idag.. Ville veeerkligen inte gå upp men var inge trött för att sova vidare men var piss trött i psyket om ni förstår vad jag menar?

Men men, ny dag nya händerlser, faaen va kul jag ska ha d idag.. en massa nytt och jaa... upp på stan och sen äta middag och sen på bio d ska bli huur trevligt som heeelst!! :D


........... Tänk om man hade nån SOM VAR LEDIG idag som man kunde göra det dära med?! fasken.. Jaa neej men d blir väl att sitta hemma idag med o bara tråka.. ska försöka få berra o komma hit efter han har vart med jobbet i sunne... men han lär väl komma hem sent så.. baah!

nåväl, snart frukost om typ 20 min sen vet o tusan vad dagen erbjuder..


Kommentarer
Postat av: TinA

hm, du kanske skulle stannat i örebro denna helgen ändå och åkt imorgon istället :P

2009-11-07 @ 18:11:36
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0