abstinens

Funderar på ny layout, nån som har nån ide?

Annars så gör jag läxan men d går segt.. Gör lite annat under tiden, för att få lite inspiration..

Annars så jaa, har ialf planerat vad vi ska göra på våran två års dag så d ska bli hur nice som helst.. Får se om vi kanske åker nånannanstans åxå, skulle vara nice.. :)

Nåväl, ska försöka med läxan igen.. Bah! Önskar TinA var inne på msn så tiden gick fortare :P Var håller hon hus?!

Har pratat med magnus oxå, mamma o felicia var te mora igår o hälsade på mina kusiner där uppe, hur gamla e de nu tro? 10 å nånting antar jag.. magnus sköt sin första älg häromdan sa jag d? han tippade på att den var typ 2 år men den var över 10 år så.. Jaa, mycket älgkött, gött mos d.. Ska se om man kan få ngt ^^

Ska vika tvätt åxå, har inte gjort d sen vi tvätta i onsdags pallade inte :P

Får se vad dagen erbjuder annars, ska ialf se one tree hill sen och ensamma mamma söker ^^ Sen får vi se =)

E hungri åxå, bah!


Fixade en ny profil bild åxå, tycks om den? :D

Kommentarer
Postat av: TinA

digga profilbilden !

2009-10-19 @ 15:21:00
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0