D kan bli så fel ibland

Ja vad knepigt d kan bli när man tror att d är måndag ida.. Men d är tur att man har TinA som rättar en ^^

 

(Tryck in Ctrl och skrolla så blir bilden större när du väl har tryckt på bilden..)


Nåväl, tur att jag skicka in läxan igår o inte idag då :P Annars i veckan ska jag göra nästa läxa tänkte jag o sen ska jag fixa pratikplats nu tänkte jag, så kanske gör d i morgon eller i övermorgon får se vad jag orkar med..

Ikväll ska jag ialf se Uggly Betty och Dh och smsa med TinA äre bestämt ^^

Borde borra nu också när jag väl har borrisen så får se om jag orkar d nu, har ingen lust med nånting vill bara att tiden ska gå fort..



Kommentarer
Postat av: TinA

;))))

2009-10-06 @ 19:33:55
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0