går in i väggen

Yes, ni fattar rätt, mamma har IIIINNNNTTTTEEEERRRRNNNEEEEEETTTTTT efter hundra år känns d som :P

har idag hjälpt mamma o packat osv sen vidare te praktikplatsen pratat om, tider, kläder vad jag måste/vill lära mig osv.. :P så jaa, d känns bra faktikst :) ser fram emot d som tusan!! :D

Imårn blir d ännu mer packning o sen blir d seans faktiskt, fick ju presentkort på d för ett bra tag sen å de går ut nu snart så nu imårn blir d dags.. Får se vem som kommer typ som pappa lr mormor lr ngt dylikt så vi får se.. Har inte såååå himla stora förhoppningar men men vi får se helt enkelt.. :)

Sen blire ÄNNU mer packning, d sista alltså sen på fredag då dras allting igång.. Blir helt slut i huvud när jag bara tänker på de :/

Men men, åker hem på lördag sen e jag hemma i en vecka sen blire o åka tillbaka hit o vara här i en månad så d ska bli nice o ha ngt o göra ialf :P

Men men.. Ska nog ta o nanna kudden nu e helt slut seriöst..


Kommentarer
Postat av: TinA

YAAAY =)

2009-10-29 @ 13:37:55
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0