göör kul dag

För det första, du som kommenterar min blogg ifrån stadsbibloteket, lägg ner..


-------------


Annars så har jag haft en super dag, jag o Sara drog till marieberg och sprang lite i affärer, eller många rättare sagt.. Hon kunde ju inte bestämma sig :P Men sen hitta hon en klänning fast hon var då inte säker ändå :P Men men, sen drog jag hem och duschade och åt mat, sen nu sitter jag här igen :)  Fick boken idag åxå, inte alls tjock o tung som jag trodde :P O detta är den "enda" boken vi är NÖDVÄNDIGA att ha så d är soft =) Idag så lekte vi och hade jätte roliga övningar faktiskt, så d var kul :) Tiden gick skit snabbt jämnfört med de andra dagarna :P Men men får hoppas att dagen går lika fort imårn åxå :)

TinA kommer upp sista helgen wihoo! Då faen ska jag komma hem på lördan så ska vi ha gööörkul! Så vad ska ni göra på lördagkväll/natt?

Nej nu säger jag nog tinixen......

Kommentarer
Postat av: TinA

vissa har det alltså bra med smååååå böcker!

2009-10-13 @ 10:22:45
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0