må gott

Dennis ska ut ikväll med Rasmus, Filip och hela andra gänget så jag ska stanna hemma.. Känner mig inge kry och pigg för att göra ngt heller..

Ringt runt idag efter praktikplats men nej då d går inge bra på den fronten.. Blää! Vissa tar inte emot ngr pga. det är så nära inpå julperioden så då har dom inte tid att lära upp nya eller så har de redan praktikanter.. Ett ställe jag verkligen ville vara på sa han att jag skulle ha ringt igår då hade jag haft en, faen va surt d vart!! Blää! Men jag ska till ett ställe på måndag så vi får hoppas!!!!! Ska dock till skolan också då men jag får försöka åka dit på engång efter jag slutat där och sen försöka få detta i mål nu!

Annars så är svärföräldrarna i värmland nu på spa i sunne, mysigt. D är fint där :)  Så ska försöka få dom att stanna till på söndag när de åker hem så, saknar de..

Sen så åker mamma till värmland på söndag för att vara barnvakt i en hel vecka pga Magnus ska ha älg jakt och Berra ska med så, en familje vecka.. (utan mig)

Men men tiden går ändå fort tycker jag.. Bara några veckor kvar i skolan sen praktik, sen skola igen nån månad sen praktik igen sen skola igen och sen sista praktikperioden och sen äre väl tre eller fyra månader till och sen har jag tagit examen eller vad man kallar det. Ser verkligen fram emot det.. Är ju skit kul och så förutom när de pratar moms och all skit.. Blä!

Nåväl, annars ska jag hjälpa mamma o flytta och sen efter jul någongång om jag får in d i mitt fullspäckade schema så ska jag ner till TinA för jag har kommit underfull med att det går inte att åka ner nu innan hur jag än virir och vänder på d och hur mycket jag än vill så.. :( Men fick veta en tråkig nyhet igår.. TinA har flyttat ut datorn ifrån sovrummet så inge mer Ghost Whispers när vi ska sova.. :'(

Nej, nu ska jag kolla in min Cafe och sen bara softa med mina tända ljus här o må gott ^^


Kommentarer
Postat av: TinA

haha gw är det du verkligen förknippar med mig o mitt sovrum va? ;) låter lite halvt snuskigt nu kanske, haha :D

dörren står iaf öppen för dig! :)

2009-10-09 @ 21:13:53
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0