paranoid någon

Kan faen inte sova själv i lgh när Dennis e borta, känner mig absolut inge trygg tror att nån ska komma in och göra ja jag vet inte vad.. Usch, tur man har dator o draperi så man kan stänga in sig här vid sängen o slå på nån film så man kan somna.. usch blää....

Dh idag var bra fast jag längtar mer tills i morgon då d är Grey's ^^  :)

Bakade kladdkaka igår ialf, trots att jag inte var sugen på d men jag åt nästan upp hela idag..

Nåväl, ska försöka sova nu klockan är ju ändå snart halv tre.. D är konstigt d där, när Dennis inte e hemma försöker jag vara vaken länge för att ja, nånting.. Men när han e hemma då bli jag svin trött vid 23 typ så då äre inga problem att sova.. har jag någe problem? ksk dags att börja med sömntabletterna igen..? E då inte så sugen på d.. :S

Nåväl, nog om d.. Sov gott era pygmer där ute

Kommentarer
Postat av: TinA

jag är likadan, så det är nog ingen fara =) när paul är hemma så vill jag ju lägga mig samtidigt o så, när han inte är det så vill jag ha lite tid för vänner via msn och sånt dära =) sån är jag iaf :)

2009-10-07 @ 11:47:56
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

jag har ätit en kalender bara. en ska öppnas idag, resten ska jag spara ;)

vi handlade lite saker på ÖB, en katt-toalett med tak och lucka och köpte sen käk på willys =)

2009-10-07 @ 18:35:23

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0