rättvisa

Trött jag blir på folk som säger att man inte klarar sig själv o blabla när man har svårt att sova själv, d har inget med d att göra att jag inte är trygg med mig själv o att jag INTE klarar mig själv.. D handlar om att jag är VAN vid att alltid sova vid Dennis sida för jag har gjort d sen två år tillbaka snart.. O innan d så sov jag alltid själv för jag flyttade till Örebro ifrån värmland när jag var 12 så att jag KAN klara mig själv! Så kom inte här och tracka ner på en för ni har ingen aning om vad jag är för person o behov och allting.. så shut the fuck up!!

Kommentarer
Postat av: TinA

jag tänkte p ådet också. människan i fråga känner ju inte ens dig? hon eller han vet ju ingenting om dig.. de har egentligen ingen rätt o haspla ur sig ett och annat från vad dom har läst ett enda inlägg av..

2009-10-08 @ 15:00:51
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0