saknad

Idag har jag inte gjort mycket, legat på soffan o ja sen har jag nördat mig på cafet, tävlar med TinA o Pual ^^ Sorry hörrni ni kommer inte slå mig ;) Mohahaw! (A)

Annars har jag pratat med både Lisa o TinA i dag i telefon var mycket skönt att få ur sig allt o prata lite minnen osv.. Tack, guldvärt!! <3

Ja, Dennis var på möte idag om utb så får hoppas han kommer in ialf, så han har ngt att göra medans jag pluggar så.. ^^ Annars så händer d väl inte så mycket.. Måste ta o åka ner te TinA snart, d var as skönt o kände mig hemma faktiskt så, saknar dig TinA..! <3<3<3



Nä, nu ska jag lägga mig o sova, imårn kommer Dennis hem <3

Natti på er goa pygmer <3


Saknar Felicia super duper mycket också <3


Kommentarer
Postat av: Elina

Vänner e alltid bra att ha :d

2009-10-09 @ 12:44:36
URL: http://confidence.webblogg.se/
Postat av: TinA

välkommen hit, så! <3

2009-10-09 @ 15:13:34
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0