Suger

Har vart hemma i vecka o hjälp morsan med att packa lite, tog ner skåpet osv.. Sen var vi till mammas vänina som gick bort för ett tag sen och hjälpte dom, fick lite saker osv. Sen så gick vi på tjejkväll på torsdag, d var trevligt :) Var nära att jag fick med mig mamma till strippklubben ^^ haha

ialf, jag MISSAD GREYS i ons!!!!!!!! (lugn fick se reprisen igår..) Puuh! Nä berra den smartfaen han bestämde sig att 20.55 att han skulle få motorstopp så jag var tvungen att rycka ut.. Han fick inte bort gallret så at than fick fram bärgningshaken så vi fick ta startkablarna o de kunde inte han så d fick jag grejja med.. usch äckligt o få stöt men d gick bra ialf :p Så DÄÄÄRFÖR missa jag greys.. han lär höra det 100 miljoner gånger nu bara för de, o att lillsyrran kunde kopplingstarta bilen o inte han :P Haha, nåväl..

I lördags åkte jag hem igen o mamma var med, så hon stack på dans och jag låg på soffan o väntades på att hon skulle ringa så jag skulle åka o hämta henne igen, vid 01 ringde hon så jag in i bilen o hämta sen sov vi.. jag somna på soffan innan vaknade av att hon ringde så d var tur d :p Haha. skulle egnlitgen vart där redan vid 00.45 men ja :P haha nåväl.. Hon o jag fixade blommorna igår, duschade dom osv, å lite andra grejjer.. så nu äre fint i lgh. Tack mamma <3

Sen så ja, gjorde jag inte mycket efter hon stack hem med bussen igår vid tre så jag la mig på soffan o väntade på greys sen glodde jag o Dennis CSI miami å ja, sen började jag glo lite på den nya filmen "ghost from the past" eller va den hette, med matthwe mcContry lr ngt :p udda film egentligen men fin.. Nåväl, gjort läxan nu o den e inskickad o nu ska jag ta o baka ngt e så socker sugen.. ^^


Just ja, tog en bild på örebros nya bussar.. de e inte längre blåa utan LILA.. ja ni läste rätt!! tog en bild med mobben men tyvärr drar den inte jämnt med mig idag så vart ingen upplagd bild på den.. Hitta en på nätet så.. Här är de..


Kommentarer
Postat av: TinA

Mm.. skitsnygga bussar. ;)

2009-10-05 @ 20:15:57
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0