Trevlig helg

Sitter här vid datorn då Dennis sitter o glor nån dålig B-film :P Läxan e klar d är bara en massa ändringar jag måste göra så d blir PERFEKT! :)

Annars så pratar jag med TinA på msn :) Min lilla gullerumpa d :) Sälen nästa då TinA? ;) Haha!

I morgon är d ÄNTLIGEN fredag :)

Först ska jag gå upp och göra ett ärenden och sen ska jag hem och sen ska jag o Dennis på stan o göra lite mer ärenden och sen drar vi :) *LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR*

Men men säger ialf trevlig helg på er allihopa så får ni mer information på måndag troligtvis :)

Kommentarer
Postat av: TinA

jag tror att er helg blir superbäst =) ta nu o tänk på er själva och varandra och ha det så mysigt =)

2009-10-23 @ 10:32:24
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0