Två år

Ja, vart sent igår men tidigt idag, hur funkar man egentligen?

Bah, ont i magen som faen, borde ksk äta ngt?! Men vad.. Jag e så nyfiken på vad Dennis har planerat.. Tihihi!

Nåväl, jag ska försöka o inte spricka av föväntan :P Undrar vad jag ska fixa åt honom.. ngt tips?


väntar på läxan ska ramla in idag oxå så jag kan ta d lugnt i veckan och bara tänka på Dennis.. <3

Två år imorgon, tänk att tiden går så jäävla fort?!

Här var vi ett par för "allmänheten" eller vad man nu ska säga :P

första julen 2007 i värmland

alla hjärtans dag 2008

påsken 2008

student 2008

Julbord i bålsta 2008

Nyår i bålsta 2008/2009

Vinterpromenad alla hjärtans dag 2009

1½års förlovning

Jag åkte motorcykel för första gången

Dennis 21

första gången vi e ute på krogen TILLSAMMANS..

Kommentarer

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0