You never know

Tihihi jag e klar nu, tror jag :P Man vet aldrig!!

Kunde inte ta den symbolen jag ville i början av rubriken så d vart rattatoui ^^ Det var ju första filmen jag o Dennis såg ihop när vi träffades så ja ^^ Ksk inte smälter ihop med resten men men..

Idag sker inte möe, ska diska, vika tvätt, ja jag har inte gjort d än :P Sen så ska jag glo greys ikväll, wiho med arga snickarn först på schemat ^^ Sen i morgon blir d att skjutsa Jon te tåget sen vet jag inte sen på fredag ska jag göra lite ärenden innan vi drar ^^ Tihihi, längtar sååå =)


Nej nu ska jag ta o göra någon nytta, fast gör jag nånsin d? jo tänk för det gör jag!! läxa här näst! mohahahw!



Kommentarer

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0