Ånglok

Orkade inte uppdatera igår så gör d nu ist ^^

Gick upp vid 08 för att gå till läkaren kl 9 och d gick bra var klar vid kvart i tio och sen trallade jag upp till magavd och förnyade recept så jag får d nästa vecka nångång! (Y)

SEn hem en snabbis och iväg för att luncha med mentorn, åt jättegod bakad potatis, tack så hemskt mycket!! =) Vi pratade och pratade och pratade kändes om tiden bara flög iväg :o

Sen åkte jag till Lisas jobb och hämtade Mojje och var hemma ett bra tag sen åkte jag jämt till Ebba och hämtade ny installations skiva till datorn och alltså, den går så tyst nu ^^ Men är skit ovan vid detta nya windows.. När folk skriver till mig så blinkar bara själva MSN symbolen.. D kommer inte upp att just t.ex. Lisa skriver lr ngt. En aning irriterad :P Så jag ska försöka hålla lite uppskik på symbolen ^^ Om inte så får vi ha tålamod tills jag lär mig det ^^

Sen så åkte jag o solade hade planerat d hela dan kändes d som.. Så d var nice.!! =) Sen åkte jag hem och fixade mat åt mig, för Dennis hade käkat innan mig så kollade jag på det där på fyran, djungel grejs och sen på femman pirates of caribean filmen :P Å sen kollade jag kort på den där 11e september 2001 filmen, har inge minne vad den hette nu men den var bra..

Sen vart d att nanna kudde så ^^

Så skönt att bara sitta här och inte höra ett skit, datorn är helt tyst förut så lät den som ett annat jävla ånglok, haha!

Kommentarer

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0