en trött uppdatering

Ja jag vet, dålig uppdatering.. men jag har då inte haft tid.. I måndags stack jag till Udden o hjälpte magnus med taket sen var jag med mamma o felicia o vi drog till lek o bus landet o d var super skoj.. De ska vi göra om!! Får då hoppas d är mer barn där, för när vi var där så var vi själva :P ganska skönt d med men ändå lite roligare för felicia i sin egen ålder ksk?




Just ja, jag o felicia gick o köpte en blomma till mamma o skrev
"Grattis till att du har fått lgh, du ser allt löser sig.. Älskar dig Anna o Felicia"



Efter d drog jag hem till örebro på onsdag eftermiddag/kväll o då vare bara dusch o säng som var i min värld å sen på torsdags morgon kom Martin vid kvart i 9 lr tidigare minns inte fick upp Dennis sen kom Jon o då åkte vi mot gislaved o släppte av martin sen drog vi vidare till gekås o med martins vägbeskrivning vare inte lätt :P men tur d finns mobiltelefoner idag... vi kom fram ialf men ingen vinterjacka hitta vi till Dennis för d var d som var huvudmålet :P Men men, sen kom Jons mamma o hämta de vid ica vid ullared och d var svårt att släppa Dennis kan jag säga.. Jag är van vid att JAG åker bort inte att HAN åker bort.. så att sova själv nu är SKIT svårt.. Men har ialf heffis nu o musik o ska se timon o pumba tänker jag.. då ksk jag kan somna.. ska bara försöka komma ihåg att sätta på automatisk avstängning när filmen e klar sen..

efter att jag sa hejdå till Dennis o jon så drog jag till TinA o plocka upp henne o hennes pappa så vi drog in till ullared igen och shoppade loss!! :) sen vart d god mat och en massa prat ^^ dock blev min säng nerpissad och jag fick en ny piercing och ja, men det slår inte att jag fick träffa TinA.. måste göra de oftare, hon gör mig så ja jag vet inte hur jag ska förklara.. Hon är nog en av de jag kan vara mig själv med utan att skämmas eller ngt dylikt.. lite svårt att sova nu åxå för jag o tina har somnat till gost whispers och jag HATAR att vara hemma själv speceillt när jag ska sova, tror jag hör en massa ljud och att nån ska bryta sig in så ja usch får verkligen hoppas att dessa dagar går fort ändå..



I morgon är prioriteten att göra läxan färdig sen tänkte jag faktiskt städa lite, sen får vi se vad jag hittar på ^^

Kommentarer
Postat av: TinA

=))))

2009-09-20 @ 14:19:31
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0