Fartfyllda dagar

Känns som det var evigheter sen jag skrev :P

Har vart på föreläsningar både måndag och tisdag och igår så var d roligaste! Hehe!!

Var o handlade i måndags eftermiddag efter jag kom hem så nu är allt proppfullt igen.. Någonstans nära oss så håller de på att renovera nånting med vattenledningarna i badrummet nånstans så d luktar APA i vårat badrum.. FY FAEN!!  Drömde dock i natt att de vart tvungen att riva upp vårat badrum igen, nej fy faen!! ALDRIG IGEN!! Då flyttar jag faen!!

Längtar hem också till mamma :( Hon behöver min hjälp men jag kan inte åka :( Ska till läkaren på fredag och måndag sen ska jag ha lunch träff med min mentor på fredag också så.. Har faen bråkat med dem om att få läkartid så nu ÄNTLIGEN får jag en.. Efter en massa slit, faen!! Usch!

O sen ska jag till falkenberg på onsdag för dennis o jon ska vidare till tyskland på torsdag så jag ska sova hos TinA, längtar som faen alltså!! :P Sen har TinA lovat mig att hänga med till Gekås.. Wihoo! Det jag vet att jag ska köpa är ialf en VINTERJACKA, skor och handväska sen vet jag inte :P haha eller jo.. EN massa AXE elr vad de nu heter till Magnus.. Han vart lite besviken att jag bara köpte en sist :P Haha!  Nåväl.. Sen ska jag hem igen på lördag eller något får se vilken dag d blir för jag har LITE att fixa.. 

Igår var jag och åt lunch på JAVA med tre tjejer, jätte trevligt!! :)

Sen vart d lite föreläsningen igen sen så drog jag o Sara på stan för att kolla handväska åt mig, men hitta jag de? Nää, men jag köpte allt annat känns de som :P Sen drog jag hem och jag o Dennis drog på BIO och såg HARRY POTTER så nu har jag ÄNTLIGEN sett den! :P Haha, lite besviken dock så får hoppas att nästa film är bättre!!

 


Sen så drog vi hem och la oss på soffan och jag somnade som vanligt där :P

Just d, bilder på blommorna som jag lovat! :)


Kommentarer
Postat av: TinA

Fan vad coolt med blommorna uppe på hyllan :D



Hoppas du hittar nåt trevligt på gekås, men det tror jag ;)

2009-09-09 @ 20:18:58
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0