Hujedamej

Idag har jag gjort ngt känns d som. Jag har gjort uppgifterna, bilförsäljaren coh detaljhandlaren och expditor/kiosk.. D var lätt och haha bilhandlaren haha så sjuk! Men men, d var lärorikt ialf!! Har skrivit och skrivit och ändrat och ändrat och pysslat men fick ihop det till en sida ialf så nu är den inskickad.. !!

Har också lagat mat och klippt Dennis idag så nu behövs d bara färg så blir han super snygg igen! Fast d är han ju alltid men just nu ser det liiite roligt ut ^^

Fick höra att mamma hjälper den där människan ialf, visst det är svårt att veta vad man ska göra när man är sårad och allt men vad tusan!? Hjälpa en att flytta? Näe du!! Där går ialf gränsen tycker jag!!

Nu de kommande dagarna blir d inte mycket utan bara ta d lungt tror jag.. Nej lr jo, i morgon ska jag en sväng till skolan för att lämna studieförsäkran så jag får CSN pengarna.. ^^ D är nice!! Sen på lördag ska vi till Filipstad på marken troligen, lr jag hoppas d! Beror helt på om jag får CSN pengarna på fredag, får hoppas d ialf!! Hon sa att d kan ta ifrån 2-3 bankdagar så ska faktiskt fråga de på skolan ifall de kan FAXA in studieförsäkran till CSN så kanske det går lite snabbare, kan ju hoppas d ialf :)

Nu ska jag nog lägga mig på soffan ett tag och vila min rygg fick så ont i den helt plötsligt. :(

Tingeling så länge..

Saknar mamma brorsan och Felicia.. <3



Kommentarer
Postat av: TinA

<3

2009-09-02 @ 00:48:27
URL: http://egoism.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0