Maaarken

Ja igår var vi på marken i Filipstad och vi åkte te Mats och träffade min tre JÄTTELÅNGA brorssöner, sa åt dem att de får banne mig sluta växa nu :P

Jag lät grabbarna gå själva så gick jag med mamma, berra, magnus och felicia.. Vi åkte karuseller, kollade på ALLA leksaker.. :P sen vart d klubba, våfflor, korv, dricka o regn o regn o regn men d var trevligt ändå! :)

Sen så köpte jag blommor :) d kommer bild senare ^^

Ja, så idag ska jag kolla egenom alla anteckningar osv sen blire o gå te skolan imårn och tisdag.. annars ska jag ligga på soffan o se de andra filmerna av aliens.. började se ettan i förrgår sen tvåan o halva trean igår så jag ska se fortsättningen av trean och sen fyran idag äre tänkt :P


Kommentarer
Postat av: Elina

Fin sida :)

2009-09-07 @ 08:11:24
URL: http://confidence.webblogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0