SHOOOOES

Har tråkigt.. Vaknade som vanligt halv nio sa ju att jag skulle göra d, eller hur Lisa? :P Nåväl, jag gick upp för att pyssla lite med min idé och det har gått framåt lite småfix till så får vi se vad mentorn säger i morgon :) Dock kan jag ju inte skriva ut på färg så d blir svartvit men men..

Tänkte vika tvätt men lite svårt när Dennis blockerar hela sängen så gab faen i det.. Gjorde frukost och satt o njöt ^^ Fast så jävla irriterande att visdomständerna växer för all skit fastnar ju där :P PALLA?!

Lisa ringde nu nyss o sa att hon e snart på G, vi ska te Marieberg o kolla SHOOOOES!! ME LIKE!



Bjuder på en nytagen bild.. Tingeling!


Kommentarer

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0