Städa

Ja, igår kom Dennis hem så jag fick lov o ställa mig vid spisen för han var så hungrig :P O en massa sprit så nu vet å faen vart man ska göra av allt känns d som :P Men men, jag fick en liten present åxå (A) Tihih! *K Ä R L E K*

Nåväl, idag ska vi tvätta vid 12 så nu ska jag äta lite frukost o se ghost whispers. TinA du som fått mig o fastna igen :P


Medans d blir tvättdags ska de åxå städas ^^ O vattna blommorna på bokhyllan nu när dennis äntlligen e hemma :P  hehehe


e åxå sugen på å ändra layout men d är ju så jävla mycket som ska ändras, så palla när jag bara tänker på de :P


BTW NÅGRA IDEÉR PÅ VAD MAN KAN GÖRA PÅ SIN TVÅ ÅRS DAG?

Kommentarer
Postat av: TinA

Mm, men blodpropp ska det inte vara nån fara för iaf. Vi snackade lite, kussen, syrran o jag och vi skjuter upp på örebro-resan. bättre än att sätta press på zandra angående leget och lena ska till london o hälsa på en vän där. men det blir av, alla vill i alla fall upp :)

2009-09-23 @ 11:31:17
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan Alltid binda pojkvännen i sängen o mysa med honom, sådant gillar dom :)

2009-09-24 @ 09:29:31

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0