ALLT BARA FLÖT IDAG

wihoo allt gick bra idag.. o dagen bara fortsätter o gå bra.. :P har gjort en intresseanmälan på två lgh o för första gången PÅ LÄNGE så står jag bland de 10 första!! jag bara längtar tills d blir flytt o får hoppas d blir snart <3

Har en sån längtan att åka ner till TinA också men ska spara pengar nu och sen ska jag å lisa åka ner till våren har vi bestämt så d inte blir så jobbigt o köra.. så vi två ska ner till tina och ha en girls night! :D o jag ska strosa inne på gekås o ni vet nog vilken avdelning.. Tihihihihihihi! =)

Annars gör jag inte så mycket just för tillfället, borde göra läxan som sagt men den vill inte samarbeta med mig..

Blääääääääääää!!


Kommentarer

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0