See you later

mår absolut inge bra alls :/ fryser som tusan, förkyld, ont i huvudet o ont u magen :( dennis är också sjuk så d är säääkert någon jäkla skit vi har åkt på nu ;(

idag var d ialf premiär för "familjen annorlunda" igen på kanal 4 kl 20,00 missa ni den? reprisen är tio i två på söndag kanal fyra så klart :P de var en familj som var med sen förra året :) som vanligt är d alltid en familj som är tråkig men men :P tur som är så är d inte så mycket om dom :P

näe ska nog ta o dricka något varmt som tee lr ngt, hatar de men måste göra ngt åt min hals alltså.. usch!!

åker hem till mamma igen den 25e januari o är där ett tag för att vara med familjen, magnus o felicia kommer dit också :) magnus ska ialf till sommarstugan o fixa lite där och jag o felicia ska bara vara.. ska försöka gå på disney on ice med henne :) hon har tjatat så länge nu på att göra något med mig själv.. Under jul så tjatade hon på mig att hon bara MÅSTE komma till mig i sommar för att gå till lekparken :P Å jag sa att hon är välkomen närsom men d beror ju på dagiset osv sa jag.. Men men mysigt ialf :)

Vi kanske drar till sälen iår, ÄNTLIGEN tar vi itu med traditionerna som vi har haft sen jag var liten skit unge.. Blev ju mindre resor pga jag flytta till örebro o magnus jobbade för mycket sen kom felicia o ja, tiden räckte inte till men nu så.. Faen vad jag ska åka skoter dåå!! :D Mohahaw!! Magnus letar ialf stugor, får hoppas han hittar någon bra.. Skulle vara mysigt om vi fick hyra huset där jag var -93 det var så mysigt .. helt sagolikt!  utanför huset så minns jag att jag, berra o pappa byggde en massa tunnlar i snöhög o d var så kul, sen gick vi in o busade o hade oss.. O jag vart så sur för att jag inte fick sova med magnus o berra uppe på loftet :P Men jag var för liten o jag brukade gå till mamma o pappa i sömnen så de tyckte att jag inte skulle sova där uppe för de var en stege ner :P Men jag fick d, fast magnus fick ligga i öppningen :P Haha stackarn!! =)

Pratade med magnus förut o han hade -31 grader :S Mamma hade -18 o jag vet inte vad vi har för den e trasig, skit skit! men men..

Men d sägs bli bättre nu d ska bli mildare längre upp i landet o mer söder ut ska d bli kallare :P Haha vädret är bra knepigt ibland ksk d blir en ny "day after tomorrow" hahaha..

Btw, ebba har fått en brorsson :) Grattis Ebba!

Näe, jag har ingen motivation till bloggandet längre, tröttnat på detta o facebook, msn o allt det där.. Har tröttnat på sms också d är så mycket enklare o bara lyfta luren o prata ist men jaa, jag är bara knäpp just nu så ha överseende med det..

Lisa - Du är inte dum ;) Filmen var bra men jobbig :P

TinA - Komedi vet o tusan om den filmen är de men kolla sf's sida.. Finns en till bra film som kommer med han som spelade bond förut u vet? Percy Jackson - Kampen om åskviggen (Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief) Pierce Brosnan hette han :P


oj långt inlägg men men ursäkta om d vart någe stavfel någonstans men ligger ner så att ni har överseende med de..

Godnatt o hoppas ni har haft en bättre måndag än jag.. <3

Kommentarer

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0