soft dag

Ligger i sängen o e helt död i kroppen vill inte gå upp.. D är så kallt så jag tänker nog ligga under täcket hela dan!! Lr inte :( Behöver lite motition faktiskt så d blir nog att gå en LITEN sväng idag.

Lisa den dumme tipsa mig om en film "my sisters keeper" lr ngt o visst den var bra men fy faen vad man böla!! Nej aldrig mer en sådan film alltså!! :( Ni som inte vet så handlar den om en liten flicka som heter Anna o hennes syster Kate som är sjuk i leukeumi och ja, nej usch den är så sorglig!! :(

Annars så tvättade vi igår så skönt så ^^ Så idag ska jag renbädda sängarna o för d är så HÄRLIGT med nybäddade lakan o de, MYS MYS!!

Var till läkarn i tisdags o allt såg bra ut inga komplikationer än så länge skönt d ialf :) Att de håller sig som d ska göra..

Nej, ska nog ta o göra någon nytta som o lägga mig på kudden igen (A)


Kommentarer
Postat av: Lizi

Vaaddåå den dumme :P

Den är ju skitbra . ! o jag förvarnade ju dej om att man bölar typ halva filmen . Men så sjuuukt bra film !

2010-01-07 @ 10:44:48
URL: http://misslizi.blogg.se/

Säg det du vill här:

Vad kallar jag dig för något:
Kom ihåg mig?

Vart når jag dig?: (publiceras ej)

Din blogg:

Tell me!:

Trackback
RSS 2.0